חדרי ארונות לילדים 

חדרים אלו מיועדים לאחסון ארונות רבים. אסטרטגיית אחסון זו זכתה למינוף משמעותי בשנים האחרונות עת התרחבו פתרונות כמו ארונות הזזה וכוורות, אשר בשונה מפתרונות עם דלתות פתיחה אינם תופסים מקום. בחלק מהחדרים ניתן לחצוב ארונות הזזה, ואז יהיה זה אסטרטגי מאד להכריז על חדר שכזה כחדר ארונות שכן אז גם בתוכו אין צפיפות, והממדים המקוריים של החדר נשמרים גם בנוכחות הארונות.

תכנון חדרי ארונות לילדים

תכנון חדרי הארונות נעשה על ידי חברה המתמחה בארונות ביתיים. החברה תבחן את מצב הבית שלכם, ותמליץ לכם היכן לקבוע את חדר הארונות בהתאם לנגישות לקירות שניתן לחצוב בהם. בנוסף, היא תספק ארונות המתאימים לעיצוב החדר, ואשר מסונכרנים מבחינה עיצובית זה עם זה. תכנון חדרי ארונות לילדים בנוסח זה יבטיח גם את שיפור העיצוב בחדר וגם את הנגישות שלכם להתקני אחסון מגובשים. נוכחותו של חדר הארונות בבית גם תחסוך לכם מקום רב בתוך חדרי המגורים שלכם אם לא תתקינו בהם ארונות, ותסתמכו על ארונות חדר הארונות בלבד – כהתקני האחסון הביתיים.

מה אתם מקבלים כאשר אתם רוכשים מאתנו חדרי ארונות לילדים?

שירות ייעוץ מדוקדק ברמה הטכנית והעיצובית, ארונות הזזה, כוורות או ארונות פתיחה בעיצובים במיוחד עבורכם, חומרי ייצור חזקים ועמידים, עצים שעברו אימפרגנציה ושימון וזכוכית חזקה בכל ארון. התקני מתכת אלחלד בפרזול הארון. אתם מקבלים ארון דקורטיבי ויפה בכל פינה, ארון מודפס, מראה או צבע חלק – על פי בחירתכם. כמו כן, אתם מקבלים מאתנו תעודת אחריות רב שנתית על כל ארון שיירכש.

התקנת חדרי הארונות על ידנו

כמו כן, תזכו לשירות התקנה בהתאמה אישית, על בסיס התאריך והשעה הנוחים לכם ביותר. בסיום ההתקנה תוכלו לבדוק כל ארון, לוודא שהוא מכוון, ואם הוא אינו כזה – צוות העובדים שלנו יעמל על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. בנוסף, חלק ניכר מהארונות שלנו ניתן להרחיב במדפים והתקנים נלווים. מומלץ גם שיהיו לכם התקנים צמודי ארון כמו שידה לנעליים ולמצעים על מנת לרכז את כל תכולת אחסון הביגוד והמיצוע שלכם בנקודה אחת – לנוחיותכם.

למידע מדוקדק על חדרי ארונות לילדים וצפייה בקטלוג ארונות הזזה - אנא פנו אלינו ואנו נעמוד לשירותכם באפיון ותכנון מלא של חדר זה!