ימי הולדת חווייתיים לילדים

רבים מכם ודאי יודעים שישנם ימי הולדת סטנדרטיים וישנם ימי הולדת מיוחדים עם הפעלות סוחפות במיוחד! אם אתם מעוניינים שגם הילד שלכם יחוש שהוא מקבל ערך מוסף על היום הולדת שלו ואתם תרגישו שהוא הגיע על סיפוקו, תוכלו לפנות אלינו ולקבל את כל המידע שאתם צריכים לפני עריכת מסיבת יום הולדת. אנו גם נספק את המידע וגם נדאג לערוך לו את מסיבת יום ההולדת האטרקטיבית ביותר שהוא ידע!
 
הפעלות מכל הסוגים
 
קפיצות בטרמפולינה, צפייה במסכי LCD משובחים, פורקן ספורטיבי, משחקי העשרה - כל אלו אנו נערוך לכבוד יום ההולדת של בתכם או יום הולדתה של בתכם. אנו נספק את כל מה שצריך לאירוע, מציוד ועד תשתיות. אנו ניידע אתכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות על מנת להוציא את האירוע אל הפועל באופן האיכותי ביותר שיגרום לכם ולילדיכם לחייך.
 
צפייה במצגות וסרטונים
 
אנו נספק ציוד שמע ווידאו ברמה גבוהה ביותר. אנו נשארים מעודכנים ומספקים רק חומרים חדשים ומעניינים שיסחפו את הילדים שלכם. כמי שעוסקים בעבודה עם ילדים כמעט כל החיים, אנו מכירים היטב את עולמם, מודעים לשינויים ולתמורות בענף התעסוקה עם ילדים, ועל כן - נספק להם בדיוק את מה שהם מצפים לו, ועוד הרבה מעבר לכך.
 
ניסיון בכל הרכבת אירוע
 
אנו מנוסים הן באירועים מצומצמים והן באירועים כיתתיים, הן במסיבות ימי הולדת קטנות והן בגדולות ביותר. יש לנו הפעלות לקהלים קטנים וגדולים, ילדותיים ובוגרים. אנו נספק ימי הולדת חווייתיים במיוחד עבור כל ילד וילדה.
 
כיצד מומלץ להתנהל ביום ההולדת עצמו?
 
להתייצב בפארק - מספר שעות לפתיחת האירוע. אנו נסייע לכם לארגן את כל מה שצריך, ונעמיד פארק מוכן או להתחלת האירוע. ההכנות אמנם לא יימשכו זמן רב, אך מומלץ לוודא היטב שקראתם את החוזה ביננו לבינכם, והבנתם מה צריך לעשות על מנת להוציא את האירוע אל הפועל. במהלך יום ההולדת נרעיף מחמאות וחיזוקים לילד ולילדה בעלי ובעלות השמחה ונגרום להם לחוש מלכים/ות ליום אחד בפארק טרמפולינות איכותי לימי הולדת!
 
צרו קשר אתנו למידע נוסף על ימי הולדת חווייתיים לילדים ואטרקציות לילדים בשבת בפארק טרמפולינות אקסקלוסיבי במיוחד!