איפה נמקם מאוורר תקרה בחדר ילדים?

מאוורר תקרה לחדר ילדים הנו פתרון מצוין לאוורור החדר. מחירי החשמל הגבוהים הביאו את הצרכן הישראלי לחפש פתרונות חסכניים ומאוורר תקרה נותן תמורה מעולה וביצועים מרחיקי לכת בצריכת חשמל נמוכה בהרבה מזו של מזגן. עבור חדרי ילדים, הכנו לכם מאמר מסודר שמנחה איפה בדיוק למקם אותם על מנת להסב שימוש בטוח במוצר.

מקמו את המאוורר הרחק מהמדפים ומהארונות

מדפים וארונות הם כר פורה לטיפוס של ילדים על מנת לנסות להגיע למאוורר. לכן מאד חשוב להרחיק התקני אחסון ממרכז החדר ולמקם אותם ממש בשוליים  שלו רחוק מאד מאזור המיטה. את המיטה עצמה יש לשים במרכז החדר ומעליה את המאוורר על מנת לאפשר לילד אוורור בלילה כשהוא ישן או נם את מנוחת הצוהריים.

בחרו במאוורר ייעודי לחדר ילדים

בחברת מאווררים, מאוורר תקרה לחדר ילדים זהו מוצר ספציפי שהגובה של כלי התלייה נמוך על מנת למקם את המאוורר כמה שיותר גבוה. בנוסף, הכנפיים מיועדות לפעולה בחדר סטנדרטי ולא לאספקת קור לאולם או לחדר גדול. שני אלה הופכים את המוצר לייעודי עבור חדר ילדים ולכן יש לבחור רק בו לאוורור החדר המבוקש.

רמת הבטיחות של הילד נשמרת בתקן גבוה

כאשר אתם עוקבים אחרי המלצות ההתקנה שלנו ובוחרים מאוורר תקרה לחדר ילדים על פי הגדרה ולא נוהים אחר מאווררים אחרים, רמת הבטיחות של הילד תישמר לאין ערוך. הוא ייהנה ממוצר אוורור משוכלל המאפשר לשלוט בכמה רמות אוורור ויסב לחדר שלו את הרוח המתבקשת על מנת שיהיה נעים בחדר.

אפשרויות בחירת המאוורר

ניתן לבחור מאוורר תקרה מעוצב במספר אופנים. ככל שהמאוורר מעוצב יותר כך המחיר שלו משתנה בהתאם. יחד עם זאת, כל המוצרים מספקים אוורור ברמות שונות ומביאים את חדר הילדים לרמה הגבוהה ביותר של אוורור ללא מזגן. אם החלטתם שזו האסטרטגיה בה תלכו, מאוורר תקרה הנו פתרון אוורור החדר הטוב ביותר, המשוכלל ביותר והחסכני ביותר אל מול כל פתרון אחר כמו מצנם או מזגן נייד. אם אתם שוקדים על סוג האוורור של חדר הילדים שלכם, רק מאוורר תקרה יתאים כתשתית שתיישם את התמורה המבוקשת.